تحديد أهم أدوار الإنسان الرقمي في تحسين تجربة المستفيد

اسم الاستشارة

تحديد أهم أدوار الإنسان الرقمي في تحسين تجربة المستفيد

مواضيع الاستشارة

قياس رأي الجمهور حول أبرز الأدوار المتوقعة من الإنسان الرقمي في تحسين تجربة المستفيد مع خدمات وزارة البلديات والإسكان، بهدف تعزيز التفاعل الرقمي ورفع مستوى رضا المستفيدين.

الاثر المتوقع

رفع رضا المستفيدين من خلال تحسين تجربتهم الرقمية وتقليل الاعتماد على التواصل التقليدي.

 

للاطلاع على منصة تفاعل 

مغلق
حالة الاستشارة
الاستشارات العامة
نوع الاستشارة
البلدي
القطاع
تحديد أهم أدوار الإنسان الرقمي في تحسين تجربة المستفيد
المواضيع
الأفراد
الفئات المستهدفة
من
إلى
الفترة الزمنية

Comments & suggestions

For any inquiries or comments on municipal services, please fill in the required information

Contact Us

Last update date: - Saudi Arabia
Was this page useful?

Please tell us why (select up to two options)

Please do not include personal or financial information. Your comment will be sent and recorded for the purpose of improving the services on balady platform.

Please do not include personal or financial information. Your comment will be sent and recorded for the purpose of improving the services on balady platform.